marți, 18 martie 2014

INDUBITABIL - Cei cu penisul mic aleg pisoarul de langa perete

Mereu mă leg de lucruri nesimificative gen încălzirea globală, salvarea balenelor, interzicerea exploatarii gazelor de şist, dar mai nou am inceput să mă leg şi de lucruri globale. Ultima este urmarirea "fenomenului pisoarului din spate"". Am bătut multe locuri cu pisoare aliniate si, cu spiritul meu de detectiv, am observat ceva - podeaua din dreptul ultimului pisoar (cel de langa perete) este mereu udă. Am crezut ca nu-şi duc femeile de serviciu treaba până la capăt, dar după ce am stat cocoţat pe un capac de WC cu capul scos peste uşa toaletei, am vazut ca teoria mea pică. Femeile de serviciu spală intreaga suprafaţă a podelei. Mintea mea însetată de cunoaştere a vrut să ştie adevărul. Pariez că ştiţi cum e, doar vă uitaţi la Discovery.



Cercetările au continuat şi, după lungi frământări am realizat că pipi-ul ală de pe jos are o singură justificare. Făceam şuşu când m-a lovit! EVRIKA! Afându-mă la un pisoar central, am văzut că şi acolo sunt urme de pipi, dar nu atât de pregnante ca lângă perete. Mintea mea fâşneaţă a pus totul cap la cap. Bărbatul îşi alege pisoarul în funcţie de mărimea penisului. LOGIC! 



 


Deci cu cât ai penisul mai mare, cu atât vrei să te pişi mai în faţă şi cu cât îl ai mai mic...mai în spate. Nu-mi vine să cred că am pierdut atâta timp cu asta. Cred că puteam salva ceva balene cu enegia consumată în elucidarea acestui caz. O sondă Chevron tot puneam la pământ. Supravieţuire urbană, BRO!





PS - dacă te vei pişa mai în faţa după citirea acestui articol sunt şanse mari ca penisul tău să NU crească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu