joi, 23 octombrie 2014

THE FIRST FUCK !

  Titlul e in engleză pentru că Primul futai sună ca naiba.
                                 


Orice s-ar spune în legătură cu ultima impresie, când vine vorba de futai contează prima impresie. Vorba aia, nu poți să te duci desculț pe terenul de fotbal. Primul futai nu are legatură cu dragostea! Și dacă e mare dragoste și ai așteptat trei luni (a se citi trei zile) și tot va conta prestația toaigului mai mult decât sentimentele frumoase adunate in inimioarele amandurora. Dacă dai cu bâta-n baltă poți să spui Adio și dragostei. Ce femeie va sta cu unul care NU POATE să o f*/& cum trebuie?

    În tot ce am spus mai sus, partea cu NU POT poate fi sărită dacă nu e vorba de așa zisul fenomen al nesculării. Bă, dacă nu se scoala, nu te pot ajuta. Închide pagina și ia niște Ging Seng. În schimb, dacă prestația ta e proastă din motive de durată, de lipsa de pasiune, de blocaj psihic ...heheheheh...ai venit unde trebuie, frațioru!

*te rog eu nu te bloca psihic la primul futai fiindca va trebui sa ai material de calitate langa tine ca sa treci peste asta, iar femei adevarate rar mai gasesti. Suifanu nu te scoate din depresia cauzată de un prim futai ratat pe motiv de blocaj psihic.





Astăzi mă rezum la durată. Bă, ghici ce – e vina ta dacă durează puțin! Poți să găsești ce scuză vrei tu : Domn'le nu mi-am luat-o la laba ...sau...Să mor eu dacă nu ești tu prea sexy...sau...Întotdeauna pățesc așa când fut după sală. CARDEALĂ, cum ar spune Jean de la Craiova după 3 ore de futai pe cox. Și, dacă nu ai fost în stare să ți-o iei la labă înainte de primul futai, de ce nu ai dat cu Suifan ca să o ții pe spate, sus, jos, aplecată, îndoită vreo 1-2 ore? Aaaaa, ce e ală Suifan? Bine că ai intrat aici, că prost rămâneai! Voi, cei care folosiți deja bețișorul din bambus cu vata in capat pănă vă ustură curul, rămîneți pe recepție.

Bă, nu e păcat? Nu putem fi toți ca unul de care am auzit o poveste care suna cam așa : Bă, ce pulă frumoasă avea, zici că era țeavă de schelă!...și o zicea un bărbat, îți dai seama ce ar fi zis o femeie sau mai bine zis ce ar fi simțit. Deci am stabilit – nu toți avem pula mare. Păi și ce, nu mai futem? Ar fi o soluție să nu mai futem, decât să ne dăm drumul in 5 minute. SAU! Sau am putea să futem până femeia își dă drumul și să ne dăm și noi drumul după, cum e și normal! Cum facem asta? În 3 mici pași.

  1. Cumpărăm Suifan
  2. Cumpărăm o sticlă de vin
  3. Cumpărăm prezervative




După ce ai intrat în posesia obiectelor mai trebuie doar să stabilești întâlnirea. SFAT IMPORTANT :
Știți cu toții filmulețul cu țigănușul care se spală în lighean și strigă mă-sa la el să se spele și la PU*Ă. Fă-o și tu – Spală-te, bă, jegosule, la PU*Ă! Nu de alta, dar prietena ta s-ar putea să se simtă ciudat vreo 4 zile. De ce? Încearcă și vei vedea!

Ok! Ai dat cu Suifan pe carabină. Așteaptă 30 minute- 1 h, timp în care bei sticla de vin cu EA. Bă, știi cum – SUPER DANDY RELAXAT. E ca și cum ar juca Barcelona cu Dinamo. Asta mică, doar dacă are simțurile orgasmice extrase de extratereștri, nu-și va da drumul.

Dacă nu te-ai spălat la P*LĂ, pune-ți în plm un prezervativ și sari etapa cu dat la m*ie. Că pentru d-ăștia ca tine am pus prezervativele pe listă. Asta dacă nu merită nebuna să stea cu gura pungă o săptămână. Dacă merită : a-nâia, Geani ! Dă cu forță!

Concluzie : suifanu rezolva durata, vinul pasiunea, iar prezervativul gustul urat din gura ei :).

În curând și un interviu cu cineva care a încercat rețeta + îmbunătățiri. 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu